1. პროექტის სახელი: ქართული ტაძრები ქიზიყში.
2პროექტის მოკლე აღწერა: დედოფლისწყაროს და სიღნაღის რაიონის მარშუტით , (ელიის მთიდა–ბოდბის მონასტერი) მოსწავლეები შეისწავლიან ქიზიყის მხარეში სხვადასხვა საუკუნეებიდან დღემდის ნაგები ქართული ტაძრებს.
3.პროექტის სრული აღწერა : პროექტის მონაწილე მოსწავლეები დაუკავშირდებიან სიღნაღის საჯარო სკოლის თანატოლებს და ერთნაირი ძალით მოიძიებენ, შექმნიან ინფორმაციას დედოფლისწყაროდან სიღნაღის ჩათვლით უძველესი დროიდან დღემდის ნაგები დაძრების შესახებ ინფორმაციას, ფოტომასალებს, შექმნიან ჩანახატებს, დაგეგმარებას, ბუკლეტებს.
მასალებს დადებენ ბლოგებზე, რათა თავიანთ თანატოლებს და ყველა იმ პიროვნებას, ვინც არ ცნობს ქიზიყის მხარეში არსებულ უძველეს კულტურას, გააცნობენ
4.მონაწილეტა ასაკი: X კლასი /15–16 წელი /
5. ვადები /ხანგძლივობა: ერთი თვე.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობებია კლასში: მაწავლებელთან ერთად მოსწავლეები დაგეგმავენ პროექტის ორგანიზებას ა) ჯგუფის ჩამოყალიბება/ხელმძღვანელი। ბ)საკითხების განაწილება। დ) ნამუშევრების შექმნა।ე)მასალების შექმნა।ვ) პრეზენტაცია და ექპოზიციის მოცყობა.
7.მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან თავიანთი რეგიონის/რაიონის ქართული ტაძრების ტიპებს, მათ ისტორიას შეძლებენ დამოუკიდებელი მუშაობის საფუძველზე, შემოქმედებით აზროვნებას, ჩამოუყალიბდებათ პრაქტიკული უნარ–ჩვევები. დაინტერესდებიან ქართული ქრისტიანული ხელოვნებით. ითანამშრომლებენ დედოფლისწყაროს და სიღნაღის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმის თანამშრომლებთან.
8.სარგებელი სხვებისთბის: ელექტრონული ვერსიით იმფორმაციის მოძიება. შესწავლილი მასალის საიტზე გამოქვეყნება.ბუკლეტების გამოცემა.
9 სამუშაო ენა: ქართული ენა.
10 მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სიღნაღის საჯარო სკოლა.
11.საგნებთან / საგნობრიბი ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტორია,გეოგრაფია,მათემატიკა।
12.პოექტის ფასილიტატორი: ირინა იაკობიშბილი.
13.ფასილიტატორის ელ।ფოსტა: irine.iakobishvili@gmail.com
14.პროექტის ფორუმი: –
15 .პროექტის ვებ–გვერდი: ბლოგი
მასალებს დადებენ ბლოგებზე, რათა თავიანთ თანატოლებს და ყველა იმ პიროვნებას, ვინც არ ცნობს ქიზიყის მხარეში არსებულ უძველეს კულტურას, გააცნობენ
4.მონაწილეტა ასაკი: X კლასი /15–16 წელი /
5. ვადები /ხანგძლივობა: ერთი თვე.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობებია კლასში: მაწავლებელთან ერთად მოსწავლეები დაგეგმავენ პროექტის ორგანიზებას ა) ჯგუფის ჩამოყალიბება/ხელმძღვანელი। ბ)საკითხების განაწილება। დ) ნამუშევრების შექმნა।ე)მასალების შექმნა।ვ) პრეზენტაცია და ექპოზიციის მოცყობა.
7.მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან თავიანთი რეგიონის/რაიონის ქართული ტაძრების ტიპებს, მათ ისტორიას შეძლებენ დამოუკიდებელი მუშაობის საფუძველზე, შემოქმედებით აზროვნებას, ჩამოუყალიბდებათ პრაქტიკული უნარ–ჩვევები. დაინტერესდებიან ქართული ქრისტიანული ხელოვნებით. ითანამშრომლებენ დედოფლისწყაროს და სიღნაღის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმის თანამშრომლებთან.
- მოსწავლე არის ორგანიზებული
- შეუძლია თანამშრომლობა ჯგუფებთან
- ფლობს მასალას
- არის შემოქმედი
- შეუძლილა საკუთარი აზრის დასაბუთება და სხვისი აზრის პატივისცემა აუდიტორიაში.
8.სარგებელი სხვებისთბის: ელექტრონული ვერსიით იმფორმაციის მოძიება. შესწავლილი მასალის საიტზე გამოქვეყნება.ბუკლეტების გამოცემა.
9 სამუშაო ენა: ქართული ენა.
10 მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სიღნაღის საჯარო სკოლა.
11.საგნებთან / საგნობრიბი ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტორია,გეოგრაფია,მათემატიკა।
12.პოექტის ფასილიტატორი: ირინა იაკობიშბილი.
13.ფასილიტატორის ელ।ფოსტა: irine.iakobishvili@gmail.com
14.პროექტის ფორუმი: –
15 .პროექტის ვებ–გვერდი: ბლოგი
ირინა, იმედია მალე დაამთავრებთ პროექტზე მუშაობას :)
ReplyDelete